søndag den 7. marts 2010

Power shopping


Jeg lavede boller til hjemmelavede flæskesteg sandwich som hele familien nød i fulde drag. Så har dagen også budt på leg med sønnens biler, rengøring og tøjvask inden jeg selv kørte ind til København. Jeg havde 2,5 timer helt for mig selv til at ose i butikker og jeg kom hjem med ovenstående poser. Jeg viser snart hvad de rummer.

Men der var to trælse ting, som jeg opdagede da jeg kom hjem. Ekspedienten hos COS havde glemt at lægge mit bælte ned i posen - æv, så jeg skal ringe i morgen og spørge efter det. I HM posen opdagede jeg at den ene af tingene i posen, en kjole, hvis stoffet i siden var flænset op. Det er desværre ret stort ca. 5cm, mega træls at komme hjem og opdage det. ÆV æv! Det var iøvrigt den sidste tilbage af den, så jeg kan ikke engang bytte til en anden, med mindre jeg finder den i en anden butik som fører trend linien.

Ellers var det en super tur :-) og en effektivt tur, for jeg nåede det jeg havde sat mig for inden jeg tog afsted.

4 kommentarer:

  1. Ih de poser glæder jeg mig til at se indholdet af..

    Jeg har ferie her om 2 uger, og der planlægger jeg at tage en dag hvor jeg afleverer sønnen i vuggestuen, også tager en laaang shoppetur inde i byen helt for mig selv.. årh det glæder jeg mig til! ;)

    SvarSlet
  2. Vigtigt med lidt selvforkælelse! ;-) Glæder mig til at se dine nye fund, og håber du finder en anden kjole!

    SvarSlet
  3. Det ser jo skønt ud, men ærgeligt med fejl og mangler i poserne, håber du finder kjolen et andet sted:)
    /Karin

    SvarSlet
  4. :-) jeg nød virkelig min kbh tur.
    Træls at komme hjem og opdage fejlen...æv!!

    SvarSlet