onsdag den 31. marts 2010

Chanel wishes - and questions


Jeg kunne godt tænke mig at de her neglelakker fra Chanel lige pludselig var at finde i min samling. Farverne er så appetitlige og lige til at spise :-) Hvis jeg kun måtte vælge én, så skulle det være farven i midten - Particulere, som på ingen måde minder om nogen af de farver jeg har i forvejen.

Hvad med Jer derude. Skal I have en ny farve til foråret og sommeren? og hvilken en skulle det være?

En anden ting - tak for alle de spørgsmål fra Jer læsere, som er landet i min inbox. Jeg er bange for at det først bliver efter påske før jeg når at få svaret alle. Jeg skal lige have overstået en arbejdsdag før vi kan tage på påskeferie. Vi drager nemlig til Malmø i morgen med overnatning i byen og tager derefter videre til badeland. Men fortsæt med at stille spørgsmålene, så vil jeg se om jeg kan svare på dem bedst muligt :-)

7 kommentarer:

  1. De er også rigtig fine..
    Jeg hars elv Particuliére, og den er fantastisk..

    Jeg har set mig lun på 2 fra deres nye kollektion som kommer til maj.
    (jeg lavede et indlæg på bloggen for noget tid tilbage omkring de nye farver der kommer:
    http://fru-vonmoos.blogspot.com/2010/02/chanel-summer-2010.html

    Sepcielt Mistral og Nouvelle Vague synes jeg ser ret fine ud..

    SvarSlet
  2. Jeg har lige set dit indlæg og de er også super lækre dem du viser.

    /Chau

    SvarSlet
  3. NOOO !

    SPAR JERES PENGE - og prøv OPI i stedet !
    De holder MAX, skal slides af, og er LANGT billigere.

    Jeg sælger dem bl.a. i min salon og på Trendsales - de holder virkelig hvad de lover :-)

    /Linda
    (7 års erfaret/uddannet tekniker)

    SvarSlet
  4. Linda - man skal da love for der er sælger over dig ;) Det er ikke første gang jeg ser et lign. inlæg fra dig :-P

    Jeg har prøvet Opi, og jeg synes tilgengæld ikke de dækker lige så godt som Chanel!
    De har nogle fine farver, men det er jo ikke nødvendigvis de samme farver som der er at finde fra Cahnel.. Ikke fordi jeg kun køber chanel lakker.. men indrømmet, så er det et af mine favorit mærker ;)Og så holder Chanel altså helt fint på mig..

    SvarSlet
  5. Prøver ikke at sælge - jeg har bare SÅ mange erfaringer, og synes det er SÅ synd at folk ruger så mange penge, på Chanel, når de ikke matcher prisen - for det gør de ikke :-)

    Så det var skam bare et råd - fra den ene neglelak-lover til den anden !

    Synes Chanel er overvurderet - netop derfor er jeg nødt til at give mit besyv med, når jeg ser folk smide mange penge efter Chanel "fordi det er in" (på især blogs).

    /Linda

    SvarSlet
  6. Der er jeg også enig med BRUUN by BRUUN, hold jer fra Chanel. Deres lakker er opreklameret - laver bobler når man lægger den på og krakelerer efter meget få dages brug - så er OPI meget bedre.

    SvarSlet
  7. jeg elsker Chanel's det må jeg sige..
    skal have mig 505 da jeg synes den ser helt fantastisk ud på ;)

    SvarSlet