søndag den 28. marts 2010

Sushi på Sticks again








I dag søndag har jeg været til træning og der var godt nok stille i centeret. Måske fordi der var søndagsåbent alle vegne og manden spurgte også om vi skulle køre til København. Så efter træning kørte hele familien ind til København for at spise frokost på Sticks and Sushi. Vores søns yndlings restaurant, fordi han kan få sin Okosama Sticks menu - som han elsker og spiser rub og stub :-) og så mor og far kan spise i fred og ro og nyde vores sushi. I dag fik manden og jeg menuen "rullen rundt" og vi bestilte to sticks til hver som var grillet kammuslinger og lammeculotte med tomat salsa. Til det foretrækker vi bare vand og en grøn te til. Jeg købte en dåse af deres Matcha te (matcha er den fineste, mest ædle te. Matcha te er en pulver te og i forhold til blad te bevares alle vitaminer) som jeg elsker at nyde iskold i et stort rødvinsglas med isterninger i. Min søn drikker den også i stor stil ;-) den er utrolig læskende og et hit om sommeren. Se mere af deres menu her.
Efter følgende kørte vi ind til København, men vi nåede kun at vindueskigge,i fordi vi kom lidt sent afsted så butikkerne var lukket da vi ankom. Måske meget godt for pengepungen, så vi gik en runde for at fordøje vores frokost hos Sticks.

3 kommentarer:

  1. Sushi er bare godt, mums!

    *N.xenia
    www.nxenia.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Lækre billeder - bliver helt sulten. Må helt sikkert prøve det sted, næste gang jeg er i Kbh :-)

    Dejlig blog, du laver - stor ros!

    /Linda

    SvarSlet
  3. Hej Linda,

    Ja, du bliver nødt til at prøve stedet :-)

    og tusind tak fordi du kan lide min blog og i lige måde! Har jo været forbi din også.

    /Chau

    SvarSlet