tirsdag den 2. marts 2010

I love Chinos!



I monki købte jeg også de her sorte chinos som jeg også købte i lys khaki. De er i tynd børstet bomuld og perfekt i pasformen. En klassiker som man gang på gang støder på. Jeg købte også et par til min svigerinde og hun blev henrykt. Jeg vil bruge dem med en hvid plain tshirt eller en hvid herreskjorte.
Men her har jeg sat dem sammen med en blondetop fra hm, bælte fra genbrugen, støvler fra Cos og min aviatorjakke fra Zara. Som jeg iøvrigt synes er et af vinterens udsalgs scoop, for i Burberry AW10 er der blevet vist masser af jakker i denne stil. Så er da lidt glad for at jeg var lidt forudsigende på det punkt :-)

2 kommentarer:

  1. wauw.. både bukserne er jakken er vildt lækre. Du har virkelig gjort et kup med jakken! :)

    SvarSlet
  2. Hehe tænkte det samme om jakken da jeg så den:)
    Den er så lækker (og varm kunne jeg forestille mig?)
    /karin

    SvarSlet