søndag den 14. marts 2010

yesterday

blondenederdel hm trend, sko Jimmy Choo for hm, uld v-hals Benetton, læderjakke Zara, brun pelsvest vila og tørklæde ACNE (ses ikke)

Mit lørdagsoutfit så sådanne ud. Vejret igår formiddag var fantastisk med høj sol, dejligt at se solen efter et par grå dage. Her er jeg lige kommet hjem fra træning og tog lige et par billeder inden jeg skulle afsted med sønnike på venindebesøg. Lige før træning var jeg et smut forbi h&m for at købe en gave til en veninde og benyttede selv tilbuddet med blazer/jakker med rabatten 100,- og en corsage bh.
Sønnike og jeg tog toget og metroen ind til Københavny hvor vi lige var et smut forbi COS fordi jeg fandt en løs tråd i strikblusen som jeg købte derinde sidste søndags. Byen var propfyldt med mennesker og man kunne næsten ikke komme til. Jeg ville også lige forbi Hm på Amagertorv men sønnike orkede næsten ikke at gå mere, så jeg endte med at smide ham af i en butik på Amagertorv, hvor jeg kender ejeren, så jeg lige kunne løbe for 10 min. Det gik fint og jeg var faktisk tilbage efter 5 min. Så jeg sludrede lidt med ejer og hans kone, min søn fik et rigtigt sødt krus af dem med muse print af BO Bendixen. Alt dette nåede vi på blot 30 min. inden vi sprang på metroen igen for at komme ud til min veninde. Det var så hyggeligt med hjemmelavede pizza og kage. Desværre vendte vejret i løbet af eftermiddagen og det blev til lidt smådryp på vejen hjem. Hjemme ventede manden med aftensmad som var indisk marineret lammekød a la tandori chicken med salater, yoghurt, ris....mums!

Nå, efter en dejlig brunch i dag med æg, bacon, hjemmebagte boller, flæskesteg, juice og friskkværnet kaffe med familien vil jeg lige et smut forbi centeret til en gang intro pilates. Jeg har ikke prøvet det før så er spændt på at se om det er noget for mig :-)

Hav en dejlig søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar