søndag den 28. marts 2010

military jacket





Militærstilen er en af forårets og sommerens trend som ses allevegne og i mange kollektioner. Den var også fremme i stor stil i efteråret og i vinteren takket være Balmains lækre jakker og frakker med skulderbesætning, flotte knapper og smukke detaljer som badges og nitter. Militærstilen har altid draget mig, ikke fordi jeg bryder mig og krig og rædsel. Men jeg synes stilen har en feminin råhed sat sammen med de rigtige ting, som jeg godt kan lide. Jeg har i tidens løb købt armyjakker, army skjorter, armybukser og bæltet med "patroner" så jeg synes jeg har nok til at kunne skabe tidens army/military trend. Meget er det er scoop fra genbrugen :-) Her har jeg sat mine skulderpads fra Monki på min army jakke fra genbrugen som jeg har givet 35,- Den er fin med de smalle quiltede ærmer forneden, lommerne og at jakken kan lynes i taljen, så den kan blive kort. En sjov detalje, som er fin hvis den skal bruges over en blomsteret kjole. Jeg spekulerer om jeg skal skifte knapperne ud med nogen mere spændene og sætte et par badges på.
Skulderpynt kan stadig fås i Monki.

2 kommentarer:

  1. det ser fedt ud!
    I hvilken monki butik har du købt dine skulderpads ? :)

    Emma / emmasille.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak!

    Jeg har købt dem i Monki Ballerup centeret.

    /Chau

    SvarSlet