torsdag den 25. marts 2010

Garden kollektion igen












HM´s Garden Kollektionen er officielt ude i butikkerne i dag til trods for at et par af kollektionen allerede har været fremme i sidste uge. Og hvis man var hurtige har man også haft mulighed for at finde en masse ting på online, men tingene forduftede som dug for solen da kollektionen kom online.
Jeg har været forbi hm ude i Fields og fik ovenstående ting.
Nederdelen er ret fin i printet, jeg elsker farverne på den. Den skal sidde højt på taljen. Jeg kan især godt lide printet og lommerne på den.
Den blå kjole i tactel er dejlig blød kvalitet med guld detaljer på spænderne øverst (nogen som ved hvad sådanne spænder hedder) og forenden af løbebåndet i taljen. Den er også med draperinger foran og har lommer. Normalt er jeg slet ikke til blå overdele, men jeg synes den er lidt finurlig med snittet som for mig minder om tøj fra min barndom og lidt buksedragt agtigt. Den glæder jeg mig til at have på til sommer med en t-shirt under eller den blomsteret corsage nederst. Den er bare so cosy :-)
Den røde jakke var slet ikke meningen den skulle med hjem, men da jeg mærkede dens kvalitet og fik den prøvet, så kom den altså med alligevel. Den har de sødeste pufærmer og stoffet....ja, det er fantastisk.
Corsagen er rigtig fin i farven og som jeg vil bruge til jeans med en lille jakke over eller bare som den er. Eller under en åben skjorte eller under den blå kjole.

Jeg fik også noget andet med hjem fra Trend, bla. et par sorte gamasher med læderbesætning og quilt, en nudefarvet kjole i teltfacon med sorte detaljer, råhvid transperant skjorte og den brændte orange farvet nederdel med draperinger. Alle disse ting skal returnes, så hvis du har interesse i noget af det. Så giv lyd.

3 kommentarer:

  1. Uh kan du sige lidt om nederdelen størrelsesmæssigt??

    Jeg har bestilt den i 2 størrelser, fordi jeg var i tvivl.. men den burde gerne komme imorgen, og jeg GLÆDER mig!

    SvarSlet
  2. Nederdelen synes jeg er lille i størrelsen, så jeg tog en str 36. Er normalt en 34. Jeg hader vist tøj sidder for stramt :-)

    SvarSlet
  3. okay tak.. så håber jeg bare jeg kan være i de største størrelse jeg har fået bestilt!

    Glæder mig til at se flash fra dig med den på :D

    SvarSlet