torsdag den 18. marts 2010

jeg har haft kjole på




Det var hvad jeg havde på i går.
Ny kjole fra Monki, cashmere cardigan fra Zara, lakbælte fra hm, lak slingback fra Dolce et Gabbana, strømpebukser hm.

Outfittet i går var hvad jeg vil betegne for klassisk feminin og typisk kontor outfit. Jeg fik rigtige mange søde komplimenter af mine søde kolleger især for de sorte lak slingback. De er imponerede over mine forskellige outfit og min stil. Har jeg en stil? :-)
Og heller Ikke mindst over hvor mange sko og støvler jeg har haft på siden jeg begyndte hos dem. Jeg tror ikke at jeg er et sær tilfælde når det drejer sig om antal af fodtøj. Jeg tror der er rigtige mange piger som ligesom mig har mange sko, men som de enten glemmer at bruge eller bare står nederst i skabet.
Jeg er flittig til at alle mine sko/støvler, men der er selvfølgelig favoritterne som får lov til at blive luftet oftere. Og dem jeg ikke bruger, de bliver simpelthen sat til salg eller givet til genbrugen.

Har du et par sko/støvler som du bare elsker?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar