tirsdag den 23. marts 2010

sneak peak fra shootingen i søndags





Et par stemnings billeder fra i søndags hvor jeg var stylist. Charlotte var fotografen, Louise var MUA, Elise (ses ikke) var model. Det var super hyggeligt med pigesnak, men jeg var træt bagefter. Meget af tiden går jo med at sætte lyset op og få lagt make-up på modellen. Så i mellemtiden sad jeg og gik mit materiale igennem og forberedte mig til forskellige outfits. Temaet var boudoir, så jeg havde slæbt en masse blonder i alle afskygninger med fra leggings, toppe, kappe, corsager, tørklæder og krydret det med lidt denim, sølv, leo, guld, pels m.m.
Vi fik ikke brugt det hele, men jeg vil hellere have lidt mere med end at stå og mangle noget.

Jeg er mega træt i dag, synes det har været en hård weekend og i dag har der været audit i firmaet. Jeg når ikke at flashe et outfitsbillede for i dag, men gør det i morgen. Jeg har faktisk taget en skraber på 2 timer på sofaen i aften, så jeg har siddet og lavet regnskab over tøjforbruget :-)

1 kommentar:

  1. Ville bare lige høre, hvad formålet er med shootet?

    SvarSlet