onsdag den 3. marts 2010

prints inspired by Wang


foto: A. Wang lookbook

Jeg havde denne blusejakke på første gang i søndags til min svogers fødselsdags tamtam. Den er fra Monki og som jeg købte sammen med det andet shop amok shopping jeg gjorde hos Monki sidste uge ;-) For alle deres tilbudsvarer som i forvejen var sat ned med 50% var/er yderligere sat ned med 75%, så denne blusejakke endte med en pris på 37,5. Jeg havde kigget på den i sin tid, fordi den har en lækker skødesløs snit og lang så den går over lænden. Jeg tænkte straks på en kort kimono da jeg så den. Printet på den ligner eller er unægtelig inspireret af A. Wang. Så til prisen haps haps :-)

2 kommentarer:

  1. Sikke et godt køb - jeg ville ønske, jeg havde samme talent for at finde sådanne ting i udsalgsbunkerne :)

    SvarSlet