tirsdag den 16. marts 2010

dagens striber


Jeg valgte at have min nye stribede blazer på i morges. Den er sat sammen med en transperant t-shirt fra Monki, jeans fra Construktion, røde stiletter fra Stærk og rødt læderbælte fra Thelin.

Jeg fik et par komplimenter i dag for mit outfit, men mest pga. skoene. Mine kolleger var vilde med dem, især pigerne. Jeg fik endda en kompliment fra en ingeniør som synes de var ret cool, ikke fordi jeg vil sætte ingeniør i bås, men det er altså de færreste mandlige ingeniører, som overhovedet lægger mærke til hvad man har på ;-) Så det var da lidt af en kompliment og at han vil prøve at få kæresten til at gå i det samme.

3 kommentarer:

  1. Pænt outfit...nu craver jeg røde sko ;)

    http://scarlettswonderland.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Fino outfit. Tak for flash af jakken.

    SvarSlet