onsdag den 24. marts 2010

Yes - what a day!



grå transperant t-shirt, sorte skinny med quiltet knæ, halssmykke fra hm, læderbælte second hand, læder bikerjakke fra Zara, blomstret DM (havde mine sorte lakstiletter på i kontoret)


Jeg har haft en af de bedste arbejdsdage nogensinde. Jeg fik den bedste kompliment af en mandlig kollega i morges. Han synes,, jeg er verdens bedste kollega i verden :-) fordi jeg havde medbragt en friskbagt morgenbolle med solsikkekerner med til ham. God titel :-) Det er ikke første gang jeg har taget boller med til et par kolleger. Jeg bager jo alt mit brød og gør det faktisk hveranden dag gennemsnitligt. I dag var så en bagedag og så jeg tog bare en ekstra med til ham. Dejligt at der bliver sat pris på det.

Det der også gjorde min dag til en rigtig god dag, var at jeg i dag fik til opgave at lave en procesbeskrivelse i firmaet. Det var ikke fordi jeg fik opgaven, men mere afkastet af den tid jeg brugte på det. Først begyndte jeg at fastlægge de processer der er i firmaet for opgaven og hvilke afdelinger, som bliver berørt og hvilke aktioner, som der skal til for at processen fungerer. Udfra mine iagttagelser lavede jeg min første procesbeskrivelse i firmaet og min chef var imponerede over den. Han synes jeg skulle sende den ud til alle intern med det samme, men jeg vil lige finpudse den inden den ryger afsted :-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar