fredag den 26. marts 2010

this came by today


Så ankom kjolen fra the Garden Kollektionen med posten. Jeg synes den er så fin til trods for at det er noget polyester crap.

Jeg har haft mine forældre og bror på besøg i aften til meximad, som min far åbenbart har cravet de sidste par dage. Mor sagde at han havde plaget hende om at lave det :-) hi hi ..... heldigvis elsker vi alle mexikansk mad, så jeg var ikke længe om at beslutte mig om, at det var det vi skulle have til middag. Min far blev selvfølgelig så glad for mit valg. Jeg skyndte at tage min nye kjole på og mor synes den er henrivende. Min mor elsker at se mine outfits når hun er på besøg og vil altid gerne se hvad jeg har fået af nye ting ;-) det er sådanne en mor og datter ting. Vi hygger os meget til trods for hun synes det er skinsygt hvor meget tøj jeg har i mine skabe og skuffer. Jeg synes min blå top jeg har haft på i dag også passer perfekt til denne kjole. Den er ret nedringet, så jeg vil altid have en top på indenunder når jeg bruger denne kjole. Med mindre den er med på stranden ;-)





2 kommentarer:

  1. Hvilken størrelse har du på?
    Og ved du om den kommer tilbage på lageret på HMs online shop?

    SvarSlet
  2. Hvor er det dejligt med en masse skønne forårsfarver:)
    /karin

    SvarSlet