onsdag den 10. marts 2010

It is still freezing cold outside!


Jeg har dette på. Cashmere cardi fra Zara, smalt velourbælte fra genbrugen, nederdel fra Monki, støvler fra shoebiz, silketørklæde fra Nué Notes.

Det er stadig koldt udenfor...nu må vinteren altså snart stoppe! Jeg har taget min cashmere cardigan på fordi jeg pt. bare trænger til varme. Nederdelen med det fine print er ny og fra monki. Jeg er en sucker for korte jersey nederdele, så der røg altså lige 3 korte nederdele med hjem, alle fra Monki i garderoben, da de var sat ned med 75%.
Jeg trænger bare til noget varme og sol, kan virkelig mærke at jeg længes efter det. Jeg vil allerhelst lige nu bare rejse til et sted, hvor der er temperatur over de 23 grader, ligegyldigt hvor, bare der er fred og sol og varme :-)

Hvad med dig, er du træt af vinteren?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar