onsdag den 31. marts 2010

me at work in flowers






Der var meget stille på kontoret i dag da mange af mine kolleger valgte at tage denne dag fri inden påske. Det var egentlig også meget hyggeligt og der emmede en rolig atmosfære overalt.
Så her ser I mig bl.a. siddende på min arbejdsstation, ja her tilbringer jeg rigtige mange timer og arbejder rø...i laser :-) nej, det er ikke så slemt. Jeg er faktisk rigtig glad for mit nye arbejde og ikke mindst mine kolleger, som gør man møder glad på arbejde hver morgen og griber dagens udfordringer.

Jeg har dette på i dag, en blomstret silkeskjorte fra Zara, lyse jeans fra Topshop, brunt bælte fra genbrugen, rød rose jakke fra hm garden kollection, brune bikerboots (byttet til i TS), guldur fra Pilgrim.
Det er første gang jeg lufter min rose jakke, den er så dejlig blød og let at have på. Og den har virkelig "tennisbold" skuldre. Den vejer næsten ikke nået. Jeg valgte bevidst at bruge den til jeans og bikerstøvler for at det ikke blev for piget og fin. Bæltet er valgt fordi det matcher støvlerne, silkeskjorten rummer farver som lysblå som i jeans og den røde som rosejakken. På den måde synes jeg det samler outfittet så det ikke bliver for rodet og i alt for mange farver. I øvrigt er jeg rigtig overrasket over at min neglelak fra Chanel har holdt sig så godt efter 4 dage. Og jeg er ikke sådanne en som ligger på den lade side hvad det angår af aktiviteter med hænderne.

Vejret var gråt og regnfuld i morges, men viste sig fra sin bedste side op af eftermiddagen, hvor temperaturen kom op på de 11 grader med sol. Så med det gode vejr besluttede at jeg at tage i byen efter den famøse rose kjole fra hm garden kollektionen. Så jeg hentede sønnike i børnehaven og tog ham med ind til byen på jagt efter en rød kjole :-) Flere læsere var så søde at lægge en kommentar om at den ikke var helt udsolgt i KBH, så jeg tog gerne turen derind for at se om den stadig var der. Meget mere om det ;-)

6 kommentarer:

  1. Ej hvor fint:) Er vild med jakken, den er så fin.

    sabine-yvonne.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvem tager dine billeder på arbejdet? :)
    Troede du fik manden til at gøre det derhjemme?

    SvarSlet
  3. hej Marie,

    Det gør afløseren på kameraet :-) manden gjorde det lidt i starten, men gør det ikke mere. Han kommer sent hjem fra arbejdet, så ofte har det bare ikke været optimalt pga. lyset. Så det er godt at der er en afløser for ham og at den funktion eksisterer i kameraet ;-)

    /Chau

    SvarSlet
  4. ps. sommetider tager sønnike også billederne.
    Men nu hvor sommeren er på vej, så kan det være at manden får lov at tage dem.

    SvarSlet
  5. Overvejede at købe jakken, det er fedt sat sammen !

    Rigtig fede støvler, også ! Thumbs up !

    /Linda

    SvarSlet