lørdag den 13. marts 2010

Chanel nailpolish


Jeg har fået disse to neglelakker fra Chanel med posten for et par dage siden. Dem har jeg fået ved en byttehandel over TS. Det er farverne Diabolic og Miami Peach. Miami Peach minder meget om min Orange Fizz fra i sommers. Denne her er lidt mere lys og med lidt glimmer i - en rigtig girly farve. Jeg har været rigtig glad for min orange fizz fra i sommers, så jeg tænkte det ville være godt at have en ekstra en i den nuance at suplere med.

Diabolic er mørk, næsten sort. Jeg har længe gået og ville have en mørk neglelak, men det skulle ikke være en sort (denne gang) så jeg tror Diabolic er helt perfekt. Den bliver også til tider kaldt for den nye noir (sort)

Jeg må indrømme at jeg har en forkærlighed for Chanel, når det gælder neglelak. De laver sådanne nogle fine farver i hver sæson, så jeg har allerede 2-3 i kikkerten.

Nedenfor ses rouge noir stillet ved siden af Diabolic, de er i samme farveskala.




3 kommentarer:

  1. Jeg elsker selv min Miami Peach; den perfekte sommerlak! Hvor har du købt dine Chanel henne, når du skriver, at de kom med posten? eBay?

    /Maria

    SvarSlet
  2. hej Maria,

    De kom iforbindelse med en TS byttehandel som der står ;-)

    /Chau

    SvarSlet
  3. Ej hvor er jeg blind! Sorry, men tak for dit dobbelte svar ;)

    God søndag!

    /Maria

    SvarSlet