lørdag den 13. marts 2010

golden studs



Jeg er forsinket med dagens så her er hvad jeg havde på i går fredag. Jeg startede morgenen med et seminar ude i Cinemaxx så mig og to af mine kolleger gik glip af fredags morgenbuffeten i firmaet, så istedetfor havde jeg bagt boller om morgen til os istedet for.
Jeg fik rigtig mange komplimenter og kommetarer til mit outfit og det er jo dejligt :-)
Jeg havde mine ruskinds thigh-high støvler på fra Zara, strik shorts fra Sonia Rykiel, sort t-shirt fra Wolford og kimono inspireret jakke fra Monki. Monki jakken var et kup, da den vist kun kostede mig 37,5 (det var et virkeligt lavt beløb), så lavt at jeg i dag måtte forbi Monki og se om den var der var flere tilbage. Jeg ville nemlig gerne købe og forære en til min kollega. Men desværre har Monki fjernet alle deres udsalgsvarer. Da jakken har print med guld nitter så tog jeg mit herre guldur og mit guld nittearmbånd på, for på den måde at samle looket. Jeg synes ikke der skulle for meget accessories til outfittet end det, da printet i sig selv er pynt og knapperne på shorts er også pynt i sig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar