lørdag den 20. marts 2010

gymnastik opvisning



strikbluse og tubenederdel fra Monki, strikstrømper husker ikke, nye støvler fra Dr. Martens, lak trencooat genbrug, læderjakke Zara.

I dag har jeg brugt det meste af dagen på at være til gymnastik opvisning med sønnike. Vi fik besked på at alle skulle have sort underdele, da vi ville få udleveret en tshirt hver. Så derfor besluttede jeg havde dette på, så jeg bar kunne skifte støvlerne til løbesko og bare tage trøjen af og tage t-shirten på. Det var meningen at jeg skulle derhen med læderjakken, men dagen i dag har stået på regn og regn. Så det blev til en sort lak trenccoat istedet for. Den har jeg iøvrigt fundet i genbrugen sidste måned, mener ikke jeg har vist jer den. Fik den for en 20´er, da de havde udsalg.

Jeg har været ret træt i dag da vi var inviteret til middag hos et vennepar igår aftes, også til opvisning i dag. I aften har jeg bl.a. gået og pakket, fordi jeg skal have en masse tøj, sko og tilbehør med til en shooting imorgen, hvor jeg skal være stylist. Temaet er boudoir. Jeg håber at kunne vise et par billeder fra dagen i morgen.

1 kommentar:

  1. Det lyder spændende med shootet. Glæder mig til at se billeder:)

    Håber du har en god aften, ville meget gerne havde været med. Men det måtte jo blive en anden gang:)

    SvarSlet