torsdag den 18. marts 2010

Hvor er pisken?


Dagens outfit bestod af:
tweedblazer fra Part two, blå skjorte second hand, tørklæde Chloé, super skinny jeans fra Topshop, brunt læderbælte urban outfitters, læderstøvler Paul Smith.

En af mine kolleger synes jeg lignede en som skulle på jagt, på Hubertus jagt måske :-) det eneste der manglede var pisken og på et tidspunkt blev vi piger hvis lidt kækt. Og klokken var kun lidt i 8 :-)

Hun synes at min tweedblazer er fantastisk, den som gjorde forskellen. Den har jeg også været meget glad for, en gammel sag som efterhånden er 6 år gammel, men lige så fin som da jeg købte den. Tweedblazer er bare en klassiker. Min turkisblå skjorte er dejlig at have på, den er i strygefri bomuld og som jeg er sikker på vil være en fast bestanddel i min garderobe.

Støvlerne er en gave fra manden for 3 år siden, da jeg havde gået og ledt efter de perfekte brune støvler, men forgæves. De skulle helt gerne være lidt rå i udtryk. Jeg havde lidt kig på dem fra Billi Bi i sin tid, men de var alt for damet i udtryk til mig. Så da jeg fik disse var begejstringen stor. De har en fed kraftig lynlås i siden, snuden er ikke spidst og ej heller helt rund. Hælen er kraftig dog stadig ikke klodset og de hvide stiklinger i siden som får støvlen til at fremstå slank. De er helt gennemforet i læder, så det læder der kan ses udenpå er også indenvendig. En lækker støvle, som jeg kommer til at slide helt ned før den bliver smidt ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar