torsdag den 11. marts 2010

navy love


navy blazer hm, transperant t-shirt hm, tørklæde Acne, lyse jeans Topshop, smalt bælte Filippa K og hvide støvletter fra She Blend.


Jeg fik denne navy blazer med guldknapper med hjem fra min shopping tur i søndags. Jeg spurgte en ekspedient om hun havde en navy jakke og så viste hun mig denne her og jeg faldt for den med det samme. Den var lige kommet ind af døren og var allerede ved at blive solgt ud, fik jeg fortalt. Den er ikke smal i snittet og jeg kan især godt lide at den går lidt nedad fortil. Svært at se, måske er det bedre med det andet sneak peak billede af den fra tidligere indlæg. Outfittet er inspireret af Emmanuelle Alt fra tidligere indlæg ;-) jeg valgte dog at bruge et par hvide støvler og et gråhvidt bælte som match. Hertil brugte jeg mine enkle guldringe til og mit guldur med mørk glitter urskive til for at matche knapperne på jakken. Ikke for mange opsigtvækkende smykker, da knapperne på jakken er pynt i sig selv.

Hvad synes du om den?

Forresten har jeg fået mit bælte fra COS tilsendt, det som ekspedienten glemte at putte i min pose...juhu...ingen diskussion overhovedet. Så det var god service.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar