lørdag den 13. marts 2010

I have a weakness...


foto: ANCH(709)

Jeg var forbi hm i går med sønnike på vejen hjem fra arbejde. Jeg ville bl.a. snakke med dem vedr. den kjole jeg købte i søndags. Jeg fandt desværre et hul i siden af kjolen da jeg kom hjem. Jeg havde gjort mig de overvejelser at hvis jeg alligvel valgte at beholde kjolen, om jeg kunne sy hullet. Men hvis jeg skulle det vil jeg også have nedslag i prisen for kjolen, fordi den var ikke den billigste kjole i hm :-) og jeg er stadig i tvivl hvorvidt det vil komme til at se ud.

Ja, så faldt jeg pladask for disse sandaler da jeg var derinde, jeg er så svag når det drejer sig om sko, men de koster kun 179,- og jeg synes de er rigtige fine til prisen. Jeg kan især godt lide de har snører og sålen er tilpas høj/lav, ja så er de rigtige gode at gå i.

Der er forresten også 100,- rabat på alle blazer og forårsjakker i deres butikker og online.

2 kommentarer:

  1. Uha de er fine:) Hvilken H&M var det i og var der stadig lidt størrelser?

    -håber du fik en god pris på jakken, det er så ærgeligt når sådan noget sker, men håber du får det bedste ud af kjolen:)
    /karin
    fashionistaen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. hej Karin,
    Der er en del tilbage i hm i Ballerup. Der var ihvertfald så sent som idag str. 36-38 så jeg.

    Det er ikke en jakke, men en kjole ;-) og jeg fik afslag på den. Så jeg skal til at se om jeg kan få det lavet :-)
    og jeg fandt forresten den jakke du har blogget med striberne til blot 100,-

    /Chau

    SvarSlet