fredag den 5. marts 2010

Black Celebration



Dagens sorte look bestod af sorte cigaretbukser fra Monki, tynd t-shirt fra Monki, blonde blazer fra hm, sorte lak stiletter fra Nine West, spejlsmykke fra Stina Goya

Så er det weekend, det er helt vildt som tiden flyver afsted. Jeg kan simpelthen ikke fatte det. Der sker også så meget pt. at jeg næsten ikke kan følge med. Jeg er stadig super glad for mit nye job og det er fantastiske søde mennesker jeg arbejder sammen med. På hjemmefronten har vi haft aftaler hver eneste weekend, men alle dejlige aftaler som at mødes med venner og aftaler med familiebesøg.

Men i aften skal jeg mødes med 3 veninder i KBH og det har jeg glæder mig rigtigt meget til. Så mon ikke vi får en lille fjer på :-) Jeg glæder mig rigtigt meget til at se dem.
Håber også I får en dejlig aften og en fabelagtig weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar