fredag den 12. marts 2010

beautiful girl in japan







foto: Vogue Nippon February 2008


Devon er så smuk og i smukke omgivelser. Jeg ved ikke om det er fordi jeg er asiat at jeg bliver tiltrukket af disse flotte billeder som emmer af ro, eftertænksomhed, stilhed, meditation og af østens mystik.
Devon er klædt i flotte klæder i smukke farver. Jeg er især betaget af tøjet snit, den måde der er kræset for detaljerne. Kombinationen af flot feminin tøj med herreinspireret fodtøj. De hvide sko minder rigtigt meget om mine broques fra Topshop. De guldfarvede sko minder mig igen om at jeg har været en idiot, for jeg har nemlig haft sådanne et par magen til. Som jeg desværre i en hjerneblødning vist har smidt den ene sko ud! aarghhhh....!

Anyway, jeg håber at jeg engang kommer til Japan engang og oplever landet. Det er ihverffald en af de lande som står højt på min liste over destinationer i verden, jeg gerne vil opleve. Min mand har været der i 3 omgange og han synes det er et fantastisk land og vil meget gerne vise mig det land han har rejst i.

1 kommentar: