mandag den 8. marts 2010

Yesterday


I går var jeg som sagt på den helt store shoppetur og der valgte jeg at have dette på. Så det blev ret afslappede, varmt tøj som er let at tage af og på, når man ved man skal ud og prøve tøj. Gode gå sko/støvler, da man sikkert kommer til at trave rundt i byen :-) Så det blev til den grå sweat fra Topshop, sort tubenederdel fra Monkin (ny), en tweedjakke (ses ikke) og mine overknee støvler fra Shoebiz (ses ikke) og leofrakke fra Zara
Her har jeg taget de nye Dr. Martens støvler på til ære for "fotografen".

1 kommentar:

  1. Uhm, min yndlingssweatshirt. Vidste slet ikke du også havde den. Den er så skøn, hvis man alligevel vil være lidt "fancy". Normalt er jeg heller ikke til pailletter, men her er de jo i begrænset mængde, så den er et hit herhjemme.

    SvarSlet