onsdag den 31. august 2011

310811


Sådan ser jeg ud på en dag hvor jeg sad i møde fra kl. 10-17. Det var lidt af et marathon møde, men heldigvis et rigtigt godt møde. Igen i dag blev sønnike hentet af min bror og forældre. Helt uventet ringede de ved middagstid og spurgte om det var ok de hentede ham i SFO. Om det var ok :-)...det passede mig perfekt. Min mand havde nemlig også sent møde og kom først hjem kl. 19. Da jeg kom hjem havde mor lavede en af mine yndlingsretter. Det var bare luksus. Dejligt ikke skulle stresse med at komme ud af døren, hente barn og lave mad.

Lige nu er jeg i gang med at ordne vores gæsteværelse, da vi får besøg af mandens fætter til overnatning imorgen aften. I morgen aften skal jeg også til møbelmesse i Fredericia Furniture og hilse på bekendte, venner og ikke mindst familie.

5 kommentarer:

  1. Det lyder hyggeligt med Fredericia Furniture, hvornår og hvor er det? Og er det åbent for dødelige:-).

    Vi skal ud hos Paustian og høre foredrag med Antonio Citterio kl. 18.00, det bliver formentligt også spændende.

    Har du i øvrigt været inde og se den udstilling på Design Museum Danmark som jeg fortæller om i mit seneste indlæg? Den er fin og sikker sjov at tale med jeres søn om, der er også legetøj og ting i børnehøjde.

    SvarSlet
  2. hej Liselotte,

    Fredericia Furniture begynder kl. 18 og er for alle dødelige :-) kom forbi og hilst hvis du har tid og lyst. Jeg regner med at være der.
    Jeg har desværre ikke været forbi Design Museum Danmark men det lyder spændende og lige noget for vores søn. Desværre er tiden begrænset på en hverdag med fuldtidsjob og en dreng som skal op i skole :-) men tak for tippet. Må se om vi når at se det.

    /Chau

    SvarSlet
  3. Jeg ved godt, at det er lidt sværere med børn end for mig, der lige smutter forbi museet før lukketid. Men de har god mad i cafeen, så måske en brunchting til en weekend.

    Vi prøver at kigge forbi efter arrangementet i Paustian, manden sagde "ja" og viftede med armene nede fra lænestolen:-)

    SvarSlet
  4. Hej Liselotte,
    Ja, brunch lyder ikke så ringe hvis du anbefaler stedet. ja, kig forbi og sig hej, hvis I kommer forbi. Det kan være at manden forelsker sig i en ny lænestol fra Fredericia. jeg synes jo selvfølgelig de har de fedeste møbler ;-)

    Hej J´adore,
    Tak skal du have :-)

    /Chau

    SvarSlet