mandag den 8. august 2011

@ Home from vacation in Tuscany


Jeg har tilbragt 7 skønne dage med familien i de her skønne omgivelser. Huset i baggrunden rummede ikke mindre end 500 kvm. Vi var 5 små familier afsted sammen, så der skulle være plads til alle par. Vi havde vores eget værelse og et stort bad med badekar. Da vi ankom tog alle badetøjet på og sprang i vandet. Vi var vist alle ret solhungrende og vejret dernede var perfekt. Vi havde mellem 27-32 grader, tør varme med en konstant dejlig brise. Det kunne ikke være bedre. Inden vi tog afsted gruede jeg mig for varmen som kan komme op på ikke mindre end 45 grader i området, men de oplever også køligere sommervejr, hvilket passede os perfekt. Vi valgte at tage en ekstra uge mere i området, hvor vi havde den sidste uge for os selv. I de 14 dage vi var der kom der kun en regnvejrsdag, men der var vi alligevel ude at shoppe, så det kunne ikke være mere belejligt.


Børnene var i vandet flere gange i løbet af dagen hvis ikke, så var det ikke usandsynligt at de sad med en is i hånden :-) De kom vist op på 5 om dagen. De blev konstant spurgt ind i solcreme. Vi havde heldigvis taget sønnikes lille dvd player med og det fungerede rigtigt godt. For de havde også brug for at slappe af efter at have været i poolen. De gik selv op på vores værelse og lagde sig i vores dobbeltseng, så slappede de af med en tegnefilm og kom i ly for solen en gang i mellem. Sønnike fik en lækker chokoladebrun kulør af turen ;-)


Solcreme, vand, blade, solcreme under pavillionen. Det skulle der meget til. Vi købte flere nye flasker på turen.


De store drenge som tager en slapper ved vandet og ikke i vandet.


En af mine mange dejlige udsigter fra solstolen. Det er mine fødder man lige kan skimte foran.


Mændende der tager sig en gang vand volley. Der blev senere lavet en turnering med mænd og damer, tre på hvert hold senere på turen.

Børnene med alt deres udstyr i poolen. Vandet var så dejligt at være i og eneste regel for at være i poolen var at der var mindst en voksen tilstede. De er alle nogle skønne vandhunde :-)


Her boede vi på 1. sal. Vi boede til højre og min svoger og svigerinde til venstre. Den åbne dør fører ind til vores badeværelse. De havde deres eget ved siden af vores. Der lå 2 værelser mere på 1. sal, men de blev ikke brugt. Alle værelser havde deres eget særpræg, hvilket jeg synes er yderst charmerende. Vores var med orange vægge med blå detaljer. Der var en lille sofa i gråblå leoprint, et stort garderobeskab og en stor kommode med spejl. Vi havde masser af plads at boltre os i.



Køkkenet og spisesalen på 1.sal, som vi ikke brugte. Vi benyttede os af køkkenet på stueplanen. Dørene til terrassen stod konstant åben og der kom en dejlig brise ind. Væggene i huset er tykke, så der er køligt indenfor og der er skodder for vinduerne så varmen ikke kan trænge ind.


Udsigten var altanen.



Det eneste rum med hvide vægge i huset var dette fine romantiske værelse med himmelseng. Her boede min svoger og hans kæreste. De havde deres eget fløj med separat indgang.

Poolbord i det andet fløj.

Bordfodbold og bordtennis for børn.

Den store spisestue, som kunne rumme mere end 20 mennesker. Det er så stort at jeg kan ikke få hele bordet med i billedet.

Tv stuen med de røde vægge og sofaer. Her fulgte vi også den tragiske hændelse som skete i Norge.


Jeg har haft en fantastisk ferie i Toscana sammen med min mand, hans brødre og alle svigerinderne. Vejret var perfekt og jeg nåede at få en fin kulør. Der blev spist og drukket rigtige mange flasker, så vi har alle taget på ;-)Vi oplevede så mange skønne ting og jeg tog ikke mindre end 1387 billeder :-) men mange af billederne er også private, så jeg vælger at dele ud af nogen af dem. Jeg har heller ikke fået blogget i de 3 uger jeg har haft ferie, det er vist første gang bloggen har ligget stille i så lang en periode. Det har været skønt at hellige tiden med familien med god mad og bare max hygge. Det betyder selvfølgelig også at jeg er meget bagud og der er masser af ting jeg gerne vil dele med Jer. Jeg håber det er ok at der løbende vil være indlæg fra min Toscana tur blandet med dagens outfitbilleder og nye ting som er kommet i garderoben.
Men nu er det mandag og hverdagen kom bragende tilbage. Håber I er derude stadig og følger med her.

5 kommentarer:

  1. Det lyder som om at i har haft en dejlig ferie :-) Glæder mig til flere nye indlæg..

    SvarSlet
  2. ser godt nok lækkert ud, jeg drømmer selv om at komme til Toscana.
    du har været savnet og jeg glæder mig til at se flere billeder :-)
    -Katja

    SvarSlet
  3. Hej søde Chau - velkommen hjem - det ser ud til at have været en fantastisk tur!
    Har savnet dig meget her på bloggen, så skønt du er tilbage.
    Kram
    Hanne

    SvarSlet
  4. Det ser ud til at I har haft en skøn ferie i Toscana :-)
    Jeg er selv lige kommet hjem efter at ha' tanket en masse ny energi op ved det græske øhav. There is no such thing as summer vacation!
    Marie

    SvarSlet
  5. Det har været en super skøn ferie og dejligt at I vil se flere feriebilleder. Det er også dejligt at være tilbage og at I følger med derude. Det betyder rigtigt meget for mig at vide at I er derude.

    Tak skal I have piger! :-)

    /Chau

    SvarSlet