mandag den 22. august 2011

Ud i det blå på cykel

Søndagen gik med praktiske ting som tøjvask og gulvvask for mit vedkommende. Mine forældre havde inviteret til brunch og vi fik hjemmelavet Wonton suppe. Mums! Efter besøger kørte brormand med os hjem. Dagen bød på det mest fantastiske sommervejr, så brormand og jeg cyklede en tur ud i det blå, nærmere op til Hareskoven. Imens var manden og sønnike sammen med en kammerat på brombær rov. Brombærrene er modne nu og smager af sol og sommer. Så hvis I har mulighed for det, kom ud og pluk dem. De kom hjem med en kæmpe portion så vi har frosset en stor del ned. Så dejligt. Glæder mig allerede til min daglige morgenritual som pt. består af yoghurt natural med müsli og masser af frugt. Det er for mig den perfekte start for mig og min mave.
Min bror og jeg gjorde et stop på bryggeri Skovlyst i Hareskoven for at få noget kold og senere en latte at drikke. Vi sad der i mere end 2 timer og bare sludrede mens solen bagte. Da vi endelig kom hjem havde manden sørget for mad som bestod af hjemmelavet kebab og grillet kylling med masser af salat og tortillas til. Det hele blev fortæret på terrassen. What a perfect Sunday!

denimshorts og sandaler fra zara, skjorte og bælte fra h&m, ur fra triwa

2 kommentarer:

  1. Åhr, det lyder da godt nok som en perfekt søndag Chau. Dejligt med sådanne dage, hvor man lige kan blive ladet op til en ny uge.. :)

    Hvis I mangler idéer til alle de brombær I har plukket, så kan jeg varmt anbefale denne her kage:

    http://lonekjaer.dk/blog/2010/07/jordbaerkage-med-masser-af-smovs/

    bare med brombær i stedet for jordbær.

    Den er sååå god.. :)

    SvarSlet
  2. Hej Signe,

    Hvor er du altså sød. Tak for ideen. Det skal jeg da se nærmere på. Jeg elsker kage!

    /Chau

    SvarSlet