mandag den 29. august 2011

Paris - here I come!

Om en lille måneds tid er jeg her. Manden har nemlig inviteret mig dertil på en kæreste weekend - just him and I. Han skal derned i arbejdsøjemed, så han har planlagt jeg kunne joine ham fredag eftermiddag dernede. Vi skal blive der weekenden over og rejse hjem sammen. Så kan vi fejre vores 8 års bryllupsdag der :-) og det sagde jeg selvfølgelig ikke nej til. Vi har lavet en tilsvarende tur før for 2 år siden og det var bare dejligt med et afbræk i hverdagen. Juhuuu...

2 kommentarer:

  1. SNYYYD, jeg vil også til Paris :-)), eeej jeg kan godt unde dig en tur til Paris, glæder mig til at høre mere om turen når du kommer hjem :-)

    -Katja

    fashionbysobczak.blogspot.com

    SvarSlet
  2. :-D tak søde. Glæder mig også helt vild til en voksen weekend.

    /Chau

    SvarSlet