søndag den 14. august 2011

Tuscany evening outfit


I Toscana havde vi hver dag havde mellem 27-32 grader med høj sol og en lækker brise, så det var ikke bagende varmt. Vejret var helt perfekt fordi man sagtens kunne ligge og slikke sol uden at føle sig totalt opkogt. Aftenerne var lune, men alligevel mest behagelig med en trøje over sig, så jeg skiftede ofte kjolen ud med buks og en striktrøje. Ja, så var jeg klar til at sidde langt ud på aftenen udenfor, hvilket vi også gjorde. En aften/nat gik manden og jeg i tusmørke. Utroligt hvordan ens sanser bliver skærpet og øjnene vænnede sig til mørket. Sidst jeg gik i tusmørke var da jeg var lille pige til orienteringsløb om natten med fritteren :-) Det var så hyggeligt at gå hånd i hånd i bælgravende mørke - vi sluttede aftenen af med at sidde på altanen og kigge på stjerner.

3 kommentarer:

  1. Jeg er vild med de der bukser :-) de er altså ret fede :-)

    SvarSlet
  2. Det lyder godt nok også som en dejlig ferie med. Er ret vild med din strik - hvor er den mon fra?

    /Maria

    SvarSlet
  3. @J´adore,
    jeg er også rigtig glad for dem. En behagelig sommerbuks.

    @Maria,
    Super dejlig ferie i solrige Toscana. Striktrøjen er fra Zara.

    /Chau

    SvarSlet