tirsdag den 16. august 2011

In camouflage mood


Sidste onsdag var der også regn igen og der kom lige et kort stund med tørvejr, så billederne her kunne skydes. Faktisk har det været svært at finde tidspunkter at tage dagens uden at få våde fødder, for det har regnet hver eneste dag sidste uge. Tirsdag var der nærmest skybrud med hagl på arbejdet, at jeg tænkte mon der kommer buler på taget af bilen, så meget haglede det.
Men så er jeg ret glad for mine nye støvler fra TOD´S, købt i Firenze. De er jo perfekte til vejret pt. så de er allerede blevet brugt flere gange i løbet af ugen. Det er altså ikke noget som sker så tit her på fronten :-) men de er bare så rare at have på og praktiske samtidigt. Jeg har min nye jakke og shorts på fra Zara. Jakken er i L, men den passer mig faktisk fint nok i størrelsen og det er ikke engang fordi jeg har en trøje under, blot en tynd transperant skjorte og habitvest.

Jeg har tynd transperant fra Inwear, habitvest Gant, camouflage jakke Zara, shorts Zara, læderbælte Closed, silketørklæde Burberrys, støvler Tods

2 kommentarer:

  1. Det er en fed jakke! Jeg har ledt efter den længe. Var der flere tilbage på nettet?
    Støvlerne er også fede! ....

    hilsen Ida

    SvarSlet
  2. Hej Ida,

    Tak. Den har også været ret hypet i blogland, så den er udsolgt i butikkerne. Jeg var så heldig at finde den online på udsalg, men der er desværre ikke flere tilbage. Se om du kan finde den i Trendsales. Sommetider kan man godt være heldig :-)

    /Chau

    SvarSlet