onsdag den 17. august 2011

Åhhh....Toscana

Smukke Toscana set fra bilen.

Smukt landskab med solsikker. Der var rigtige mange marker med dem, så det må være solsikkelandet.

En by set fra højere luftlag.


Vi har godt nok gået op og ned af gader som disse. Ikke just stilet venlige, så det var de flade som kom på fødderne hver dag.

En aften hvor der var fisk over grillen. Manden og jeg fik lyst til at lave mad til hele banden den aften. Det blev til 4 af disse, 3 andre fisk og masser af blæksprutter.

Mig, taget på fersk gerning på vej ud til grillstedet. Med smart køkkenrulle forklæde fortil. I baggrunden kan man lige skimte vores værelse med lampe tændt.

Blæksprutterne som har ligget i marinade inden de kom på grillen. De syede og hygget gevaldig på den varme grill.



Åhh...de her billeder vækker søde minder og mums jeg bliver sulten. Så er det godt at jeg skal hjem til mor og far og spise aftensmad. Det er iøvrigt sønnikes første skoledag, så han kom med dem hjem her på første dag. Det har gået så godt, men det er først imorgen det vist rigtigt går løs. Jeg er en stolt mor og der blev selvfølgelig taget rigelig med billeder ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar