mandag den 29. august 2011

sort og hvid

Dagens outfit på kontoret en mandag, som var spået til at være grå, blæsende og regnfuld. Blæst fik vi, regn også, men ikke så slemt som forventet og vejret var ikke helt så gråt. Solen skinnede faktisk flot på enkelte tidspunkter.

Loaferne er nye og de kom med hjem i sidste uge. Dem havde jeg gået og kigget efter på Amagertorv flere gange, men aldrig i min størrelse.Fandt dem så endelig, et enkelt par i min størrelse i Fields og de kom med hjem på prøve. Kunne ikke rigtig bestemme mig, for de er umiddelbart ikke kærlighed ved første blik, men der er alligevel noget ved dem som er udefinerbar. Jo mere jeg så dem, kunne jeg mærke der var et eller andet. De er lavet i læder og en blanding af lak, creepers, herresko, halvspidse og med feminine sløjfer fortil. En mærkelig sjov blanding som gør de er grænsende til noget af det mest grimme. Men mærkeligt nok så er jeg bare faldet for dem :-)
se bedre billede her.

buks, cardigan fra monki, skjorte inwear, bælte balenciaga, broques hm trend, ur michael kors

2 kommentarer: