tirsdag den 9. august 2011

Hvilket ur valgte jeg? - lille konkurrence


Medio sidste uge var jeg i Risskov for at besøge svigerforældrene og oldeforældre i Brønderslev. Jeg elsker Risskov for der er alt, de sødeste svigerforældre, skoven, havet, Århus by, de sødeste mennesker m.m. Vi var på stranden onsdag, dog blæste det en hel del, men alligevel var stranden som fluepapir. Folk som har tilbragt sommeren hjemme havde vel brug for bare at få lidt sol. Jeg har hørt at det har regnet hjemme de fleste dage i de første 14 dage af vores ferie i Toscana. Så i år havde vi vist timet vores ferie ret godt vejrmæssigt. I fredags havde manden et par møder i Århus by, så sønnike og jeg gik i biffen i Bruuns Galleri for at se Cars 2 i 3D, en film jeg varmt vil anbefale. Den er faktisk bedre en etteren hvis du spørger mig. Efter showet osede vi rundt i Brunns Galleri, fik os en sandwich og smoothie. Vi var forbi Samsøe var der et udvalg af de populære Triwa ure og selv om jeg ikke står og har brug for endnu et ur for jeg fik jo det lækre Michael Kors ur af manden i fødselsdagsgave og går ikke med andet siden jeg fik det. Men da jeg så at Samsøe havde sat dem ned med 70% kunne jeg alligevel ikke lade være. Der var bl.a. ovenstående modeller til salg. Hvilket et tror du jeg hapsede med hjem?

PS! Jeg trækker lod mellem dem som har gættet på det rigtige ur. Husk at vedlægge din email adresse. Den heldige vinder får lækkerier fra Wet´n Wild make-up i en lille toilettaske tilsendt.

25 kommentarer:

  1. Hm, jeg tror du har købt det i mint. Det ville jeg i hvert fald selv gerne eje :-)

    LouiselarsenxD@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg tror også på det mint farvede! :-)

    tine_n@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg tror på det mint-farvede! Det er fint :)

    Emma-matilde@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg siger det lyserøde :p

    SvarSlet
  5. Jeg må tilslutte mig flere andre og sige mint også... selvom det lilla nu også er fint :)

    Thea
    (thesen2000@hotmail.com)

    SvarSlet
  6. jeg gætter på det hvide, kun fordi ingen andre har gættet på det:) selvom jeg i virkeligheden også tror på det i mint. fine er de i hvert fald

    SvarSlet
  7. Jeg gætter på det pink-farvede ur :)


    Jeg har lagt et link til din giveaway her:
    ~*~*~GiveAwaysDK~*~*~

    Du er velkommen til at deltage i mine giveaways:)
    ~*~*~KLIK HER~*~*~

    SvarSlet
  8. Hmm, jeg tror at jeg siger hvid :-) KH Regitze

    SvarSlet
  9. Jeg tror det er den lilla :)

    SvarSlet
  10. Jeg tror, du har valgt mintfarven(:

    Heidi Nielsen.
    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  11. tror det er det mint/guld farvet.

    mvh jenny clausen

    jennyclausen0809@gmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg gætter på det creme farvede.

    caroline.gregersen@jubii.dk ;-))

    SvarSlet
  13. tror på det hvide
    joan low

    flemmingdensode123@sol.dk

    SvarSlet
  14. Det er bare et eller andet over den Mint farvet ;)
    - Så den gætter jeg også på. Den er så utraditionel.

    // Sandra
    sandra.erhardtsen@gmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg gætter på det lilla - wauw det er flot :-)
    Kh Line Cecilie // line_cecilie105@forum.dk

    SvarSlet
  16. Jeg tror på den pink/lyserøde, den er super flot!

    SvarSlet
  17. jeg tror på det i mint
    -Katja

    katjasobczak79@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg gætter på det fine lyserøde! :-)
    vh. Stephanie agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Jeg ville gætte på det var det MINT?

    Line@lite.dk

    SvarSlet
  20. Ja- jeg tror det er den hvide...den er fin!!

    helle@doggiedesign.dk

    SvarSlet
  21. Gætter på hvid ;)
    natasia91@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Tror du har valgt mint-uret, håber det er rigtigt!

    SvarSlet
  23. Tror du har valgt det mintfarvede!

    Lærke B.
    laerke-jubii@hotmail.com

    (Dette er den rette kommentar!)

    SvarSlet
  24. Hej søde læser,

    Der var mange som stemte på mint som også er rigtig flot, med det var det pinkfarvede som jeg forelskede mig i den dag.

    Der er blevet trukket lod blandt jer som stemte på pink og vinderen blev:

    Ida V.R. sagde ...
    Jeg tror på den pink/lyserøde, den er super flot!

    Ida, du har ikke skrevet din email. Vil du være sød at skrive så du kan få din præmie?

    /Chau

    SvarSlet