fredag den 26. august 2011

Miss Sunshine og min første Cerruti sag



"Miss Sunshine" det var hvad jeg blev kaldt af direktøren i dag. Det har været en flot solskinsdag og der blev lovet op til 25 grader, så det var bare om at få noget sommertøj på. Det har også været så dejlig med sol og varme. Perfekt start på weekenden. Jeg håber det bliver ligeså godt vejr i morgen for der har jeg en brunch aftale med min søde kusine. Og hvis jeg kender os ret så bliver der vist også en lille strøgtur efterfølgende. Nu vil jeg bare nyde det resterende af fredagen med manden, for han har ikke været meget hjemme i ugens løb.

Kjolen er ny og fra Cerruti, købt på ferien. Den er ultra let og tynd i stoffet, som kan anes på underdelen.

ps. undskyld det dårlige billedkvalitet. Undersøger om jeg kan ændre det.

2 kommentarer: