torsdag den 18. august 2011

Edie Bow med på Københavner tur


Outfittet på min bytur. En spontant idé da manden og sønnike skulle på fisketur, så kunne mor selv have en date i København :-) Vejrmæssigt så det godt ud, men jeg tog alligevel paraplyen med for en sikkerhedsskyld. Selvfølgelig begyndte det at regne mens jeg var i byen og på vej ud af H&M finder jeg ud af min paraply med krog og automastisk fold ud funktion var blevet væk. ÆV...så jeg måtte købe en ny i H&M og tage mig til takke med den. Men igen reddede mine støvler fra TODS mig. De er bare perfekte og kan bruges til buks eller nederdel. Dem er jeg bare så glad for og er sikker på de vil være en af faves mange år frem.

Den stribet striktrøje er ny og fra Zara, en klassiker som jeg fandt på udsalg. Striber bliver jeg heller ikke træt af lige foreløbig.
Nederdelen i helblonde er fra H&M Trend. Den er ret fluffy fordi den er lag på lag. Et sccop jeg gjorde sidste år til udsalget. Den kostede 399,- og der hang lige en tilbage til 100,- i min størrelse.
Camouflage jakke fra Zara, som jeg var så heldig at finde på udsalg.
Kasket fra Cerruti.
Tasken Edie Bow er fra 3.1 Phillip Lim, som jeg hapsede hos NAP på udsalg. Den har haft dens debuttur, men ikke i byen så den kom med i lørdags.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar