tirsdag den 23. august 2011

Mine bukser revnede på første skoledag...

Sådan så jeg ud på sønnike første skoledag sidste onsdag. Det var en dejlig dag og alting gik bare så godt. Jeg er en stolt mor. Dagen vil også blive husket som dagen hvor jeg revnede mine bukser bagtil. Dog skete det ikke i skolen...pyhaaa... så ville jeg forever blive husket som moren med de revnede bukser bagtil ...ha ha...
Det var desuden bukserne som var skyld i min date med mig selv i KBH for et par lørdage siden :-) Jeg elsker dagene, hvor jeg har en date med mig selv. Jeg kan godt lide at have tiden for mig selv og bare ose. Så det vil jeg fremover prioritere. Så må jeg overveje hvad bankmanden synes om det.

cargo bukser, sandaler, taske fra zara, skjorte chloe, bælte kirsten schjønning, metallic jakke belstaff

Ingen kommentarer:

Send en kommentar