søndag den 28. august 2011

Populære Zara bukser til salg

Jeg havde en brunch aftale i går med efterfølgende bytur med min kusine. På ruten lagde vi selvfølgelig også vejen forbi Zara og der spottede jeg lige et par af de populære printede bukser, magen til dem jeg har på billedet. Jeg ved de gik hurtigt på nettet og i butikkerne, så som en service for mine læsere skyndte jeg mig at købe dem, så en af mine læsere har mulighed for at eje et par. De er nogen af de mest behagelig bukser jeg ejer. Vil du også eje et par så skriv. De er i str. S.

2 kommentarer:

  1. Har dem godtnok selv, men bare sige jeg er vildt glad for dem, og en go pris;)

    SvarSlet
  2. De er super fine og prisen er også god for sådanne et par bukser. Man bliver bare også i godt humør af at have dem på :-)

    /Chau

    SvarSlet