søndag den 21. august 2011

På legepladsen



Der var også tid til leg efter boller, varm cacao og kage i lørdags. Børnene drønede afsted enten på go-cart, løbecykel eller løbehjul mod legepladsen. De store drenge (læs; mænd) havde taget en fodbold så der blev spillet bold så sveden dryppede. Det har været et fantastisk vejr denne weekend, ihvertfald her nord for København. Så dejligt og man kan virkelig mærke at man bliver i så godt humør. Vi har nydt det i fulde drag. Mere af det tak!

Jeg har bl.a. ny nederdel på fra Monki. Jeg har været på udkig efter en lignede nederdel i evigheder (og dog ca. 14 dage:-) og dem jeg har fundet på nettet har enten været udsolgt eller for dyr til min pungepung. Men i fredags efter job kørte jeg mod Fields for at returnere mine elskede combatbukser fra Zara. De revnede bagtil æv! anyway så fandt jeg denne fine nederdel fra Monki. Jeg er pt. vildt med plisseringer især efter at have set en pige i lufthavnen med den flotteste plisseret nederdel så har jeg siden haft den i hovedet. Den mindede meget om denne. Jeg tror dog hendes var i silkechiffon, denne er i polyester og den kan vaskes. Et plus. Den koster 300,- og findes også i sort.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar