fredag den 12. august 2011

Sidste mandag overrasket af skybrud

Mit outfit sidste mandag, nærmest lige kommet ud af badet, så håret er ikke blevet friseret. Jeg har stribet bluse på fra Filippa K. Bukserne er nye og købt et par dage inden i H&M børn til blot 50,- Jeg har længe gerne villet have et par boyfriend jeans så de her er perfekte i både snit og pris. Bæltet i læder er nyt, købt i Firenze og fra Balenciaga. En enkelt bælte med rå detaljer og foret med nubuck indvendig. Herreskoene i lyst læder er perforeret og er et scoop fra Zara. Fik dem på udsalget og dem har jeg gået rigtigt meget med i Italien uden sokker og fik ingen skavemærker. Har set mange domkirker i dem ;-)

Vi hentede sønnikes veninde i børnehaven kl. 12 og meningen var vi skulle ud og se de ny restaureret Ikea i Taastrup. Også havde de 15% på alt og vi har et par ting vi skulle have. Men der var sort af mennesker så vi opgav da vi så køen i venstre svingbane til p-pladsen og vendte om. På vejen hjem kom der et skybrud og børnene på bagsædet synes det var vildt sjovt at der stod kaskader af vand fra bilen og at vinduesviskerne kørte frem og tilbage på fuld kraft og alligevel ikke kunne følge med. Vi nåede helskindet hjem, men jeg måtte bede manden om at hente mine badesandaler fordi der lå 10cm vand udenfor og jeg ville ikke ødelægge mine lædersko. Så han kom med badesandaler og gummistøvler og regntøj til børnene. Det var så vildt! Har aldrig prøvet at opholde mig i sådan et vejr før hvor der fra himlen bare kom kaskader af vand oven på en.

Senere på eftermiddagen kom sønnikes venindes forældre og søn til middag. Vi havde som sædvanlig lavet meget mad og stærkt inspireret af vores tur til Toscana blev der serveret kylling a la Toscana, Tortilla ristet med gorgonzola, mozzarella og rosmarin, tomatsalat, ris, marineret kyllingelår og pommes frites til børnene. Dessert var selvfølgelig fra Italien Vino Santo med biscotti. Vi elsker at have gæster og forkæle dem. De var det andet hold gæster efter vi kom hjem. Vi havde allerede gæster til sushi ad libitum dagen efter vi kom hjem, men vi nyder det virkeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar