torsdag den 25. august 2011

Sådan så jeg ud på 8 års bryllupsdag


På vores 8 års bryllupsdag så jeg sådan ud. Jeg var på arbejde det meste af dagen og der var ikke lagt nogen planer for dagen. Ikke andet end at jeg fra morgenstunden skulle på værksted med bilen fordi en havde kørt ind i bilen uden at have lagt en seddel. Mere om det senere. Anyway mens bilen er på værksted har jeg fået en Passat til låns som nedenstående og det er godt nok et "skib" jeg kommer kørende med. Den er større end min egen, men ret lækker bil. Dog ikke så meget motorkraft som min egen og det savner jeg, især når jeg kører på motorvejen hver dag. Der er min egen bil bare meget mere rap i optrækket. Men det er en lækker bil all in all, så det er ønskebilen bare med en større motor. Meningen var at jeg ville have sønnike med på Sticks and Sushi, men det blev ikke til noget fordi jeg ikke kunne sætte autostolen i ISO fix beslaget på den nye bil.
Så aftenen blev spenderet på Kongemosen istedet for med stegt flæsk med persillesauce ad libitum :-) mums!

Wolkswagen Passat Stationscar

3 kommentarer:

  1. Du ser godt ud! lækker taske.

    hilsen Ida

    SvarSlet
  2. Jeg er helt vild med din orange taske! Den er noget af det flotteste jeg har set.
    Kh Elise

    SvarSlet
  3. Hej Ida,
    Tak for det! :-)

    Hej Elise,
    Så lykkedes det. Tak, jeg er også rigtig glad for den.

    /Chau

    SvarSlet