fredag den 19. august 2011

New In // Carven Skirt


Jeg har fået ny nederdel og det er denne smukke sag fra Carven. Den blev bestilt hos Nué.com forleden dag og vupti så er jeg en nederdel rigere. Den minder meget om min anden nederdel fra A.L.C men draperingerne og materialet er anderledes fra hinanden. Jeg er en sucker for jersey eller bløde sorte nederdele/pencilskirt. De er klassiske og kan altid redde en de morgener, hvor man er uinspireret. Denne er nok nummer 8 i rækken af sorte nederdele hvis det kan gøre det. Men jeg elsker dem alle fordi de er så forskellige i snit og materiale. Indtil videre er der ikke røget nok sorte nederdele ud af min garderobe når de først har fundet vej.

Den vil jeg bruge arbejdsmæssigt med en sort striktrøje eller skjorte med stiletter. Til et mere casual look vil jeg bruge en hvid t-shirt med flade sko.

Kom gerne med styling forslag. De vil altid tages imod med kyshånd. Jeg elsker at blive inspireret fra andre.

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er den lækker. Jeg er på jagt efter en nederdel i samme stil bare på budget, så sig gerne til hvis du skulle falde over en til rimelige penge :-)

    SvarSlet
  2. Det er også rigtig lækker, blød og dejlig at have på. Jeg har set en budget model i samme stil i Samsøe og Samsøe, kan bare ikke huske modelnavnet.

    god jagt!

    /Chau

    SvarSlet