fredag den 26. august 2011

Nye strik sager til mig


Vi kommer nok ikke uden om det, men sommeren er ved at være forbi, hvis der overhovedet har været sommer i år? æv, men de har da i det mindste lovet op til 25 grader i dag så må vi se om det holder. Ikke mere vand til os, tak. Vi har fået rigelig. Send det sydpå til tørken i Afrika, please...de har brug for det.

Jeg er en af dem som er kuldeskær om vinteren og hader at fryse. Så i år har jeg forberedt mig med købet af 2 nye sweater. Begge coatet så de har et metallic look. Fås i H&M divided lige nu. En anden strik som er på ønskelisten er en sweater i kabelstrik og den skal være grøn. Så den er i kikkerten. Skriv hvis I spotter en lækker en.

2 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte, jeg kunne godt finde på at hapse begge to!

    SvarSlet
  2. Jeg synes de er super flotte og kan bruges til mange ting...og ikke mindst varme.

    /Chau

    SvarSlet