onsdag den 31. august 2011

Grønt er godt for øjet



De her to grønne items er i kikkerten, begge fra H&M. Den grønne kabel strik ser dejlig varm og vamset ud. Igen en grøn strik som jeg liiige skal kigge på. Der er ellers røget 4 vamset strik med hjem for nylig, men pt. er det hvad jeg bliver draget af. Måske fordi sommeren er ved at gå på hæld og der skal lidt varmere klude ind i garderoben. Er der nogen som har spottet den?

Den grønne parka har jeg villet have i lang tid, men har netop fået at vide af H&M at den desværre ikke kommer til Danmark. ÆV!

Nogen som har set en lækker parka?

7 kommentarer:

  1. Hej.. Ved du hvilke lande jakken kommer i?? For den er lige præsis hvad jeg leder efter :D

    SvarSlet
  2. hej Line,

    nej, det ved jeg desværre ikke. Mega øv at den ikke kommer til DK.

    /Chau

    SvarSlet
  3. Okay, så må jeg på jagt i HM rundt omkring :) Men ja det er virkelig øv..

    SvarSlet
  4. Ja, det er træls. Det burde forbydes at friste på den måde også ikke engang komme til Danmark... :-)

    Håber du finder en anden.

    /Chau

    SvarSlet
  5. http://www.hm.com/dk/product/94123?article=94123-B

    Der er jakken fra jeres drømme til 799,-.. sikke en løgnagtig ekspedient :-)

    SvarSlet
  6. Yo Chau!
    Den er online på h&ms hjemmeside nu!
    Glæder mig til at se den på din blog...haha!
    Mvh Tine

    SvarSlet
  7. hej Kristian,
    tak for info. Nu ærgrer jeg mig over at jeg fik slettet mailen fra hm om at den ikke kommer til DK..argghhh...

    Hej Tine,
    jep, fik også samme besked fra Kristian. Nu har jeg bare brugt pengene på noget andet. Men nu må vi se om den kommer med hjem på et tidspunkt... :-)

    /Chau

    SvarSlet