lørdag den 13. august 2011

Preppy Tuesday



Sådan så jeg ud på en tirsdag hvor solen for en kort stund var fremme. Den blå/hvid stribet blazer er ny og købt i sidste uge på udsalg. Den er fra H&M og kostede 100,- Materialet er bæk og bølge kvalitet og let. Det er en klassisk sommerblazer meget i stil med hvad GANT laver som her.
Allerhelst ville jeg have foretrukket den var uden læg/puf ved skulderne da jeg så den, men på den anden side bliver den også mere feminin og til 100,- så kom den med.

Hen over middagen skal sønnike og manden ud og fiske med en af mandens venner, så jeg har en date med mig selv i København mens de er ude og fiske. Vi skal hjem til dem og spise, dog har jeg lovet at lave hjemmelavede flutes og krebsesalat inden vi kommer. I byen skal jeg forbi Zara med en af jakkerne jeg fik leveret, ikke fordi den ikke var pæn eller ikke passede, for den var ret pæn. Det slog mig bare at jeg faktisk havde en næsten magen til. Så den kommer retur. Det er så praktisk at man kan levere tingene tilbage i Zara fysiske butikker ved onlinekøb. Det er et kæmpe plus.

Hav en dejlig lørdag derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar