mandag den 22. august 2011

Yep, I kept the dress


Jeg besluttede at beholde kjolen og det er jeg rigtig glad for at jeg gjorde. Jeg spurgte både jer og mor til råds om kjolen da jeg købte den. Især mor var begejstret for den, da hun så mig med den på. Så jeg valgte at beholde den, og den kom også med på ferien. Der blev den også flittig brugt og fik så mange komplimenter. Den er hel vild behagelig at have på, let og luftig. Jeg havde den på igen sidste torsdag med mine flats fra Zara. Dem har jeg også gået meget med i Firenzes gader. Her billeder med og uden pelsvest.

kjole h&m trend, silkecardigan pernille feilberg, kaninpels stella nova

3 kommentarer:

  1. Hvor er den flot den kjole :-)

    SvarSlet
  2. Kjolen er rigtig flot på dig!
    Er den fra det almindelig h&m?

    hilsen Ida

    SvarSlet
  3. hej J´adore,
    tusind tak, jeg er også rigtig glad for den.

    hej Ida,
    Tak, en er fra trend.

    SvarSlet