tirsdag den 16. august 2011

New In // stribet blazer og tørklæde



Blazer er ny og den har jeg haft på her Der hang lige denne ene tilbage i min str. på udsalg til kr. 100,- så haps haps.

Tørklædet i silke kom med hjem fra Italien. Mærket er et maritim mærke jeg ikke lige husker, men sønnike fik en fed rød kasket derfra. Så det kan være det kommer senere. Jeg er en sucker for silketørklæder og mærkeligt nok ender jeg altid med at have silketørklæder med hjem fra vores ferie. Ikke fordi det er billigere, men det er der udvalget er størst og pænest. Også er de ofte ret store, som jeg godt kan lide dem. Tørklædet her kostede kr. 900,-

2 kommentarer:

  1. Cool stil Chau :-)

    Og tørklædet passer perfekt til blazeren - så mangler vi bare et billede hvor du har outfittet på...

    Faktisk ret billigt for et så stort silketørklæde - fin pris! er det købt dernede eller hvordan?

    SvarSlet
  2. Hej Nikolaj,

    Tak for det :-)

    Jeg skal se om det ikke lige passer en dag hvor jeg har begge dele på. Så stay tuned her på bloggen :-)

    Ja, synes også det var ok rimeligt i pris, nu det var så stort og i helsilke. Det blev købt i en by som hedder Orbetello. Fantastisk by med kystudsigt.

    /Chau

    SvarSlet