torsdag den 11. august 2011

Elsker pakker leveret på kontoret

Der ventede mig 2 pakker på kontoret da jeg mødte op i mandags efter en lang ferie. Elsker pakker især dem med lækre indhold også lige efter ferien. Hvor dejligt var det lige at komme ind på kontoret og selvfølgelig møde mine søde kolleger. Den ene af pakkerne duftede allerede dejligt inden jeg fik den lukket op. Inden i den var der en æske pænt pakket ind med bånd og det viste sig at være fra Aussie med ovennævnte ting. Jeg elsker Aussie produkter og især deres Long Luscious hårkur er den bedste. Så god at jeg allerede er i gang med flaske nr. 4 fra jeg lærte dem at kende. Så jeg glæder mig til at prøve de her produkter. Tak til Aussie for de lækre ting.
Den anden pakke var fra Zara, men den kan jeg selv takke mig selv for...ups! Hvad den indeholdte skal jeg nok vise. Så det var egentlig helt ok at komme tilbage fra ferie selvom dagen blev helt vildt hektisk. Jeg har haft meget at se til hele ugen men det er ok.

Husk at gætte hvilket Triwa ur der kom med hjem fra Århus. Der er dullegrej som make up i sød kosmetikpung på højkant. Sidste udkald er imorgen hvor jeg vil røbe hvilket ur det blev.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar