torsdag den 11. august 2011

New In // Leather Accessories from GANT



På min sidste feriedag var sønnike og jeg i Bruuns Galleri for at se Cars 2. Efter filmen osede vi lidt i centeret. Hos GANT fandt jeg de her fine lædersager. Den lille hvide clutch med tilhørende visitkort holder, synes jeg er så fin med det minimalistiske look. Den vil være perfekt til byture eller bare som en lille pung til små sagerne. Den store læder sag er faktisk en toilettaske men den er helt enkel i læder og kan sagtens bruge som clutch. De øvrige to fulgte med sammen med den store.
Den midterste bruger jeg til noget af mit dullegrej jeg går med til hverdag, indeholder pt.: en lipgloss, læbestift, spejl, lille parfume, en myggestik stift, hårnåle, hårelastik, en lille creme, creme city sun block, lille negleklipper.
Den mindste har jeg ingen planer for endnu, men dejligt med lækre læderpunge til at kunne opbevare ting og sager i som dullegrej.

Husk at gætte hvilket Triwa ur der kom med hjem fra Århus her. Der er dullegrej som make up i sød kosmetikpung på højkant. Sidste udkald er imorgen hvor jeg vil røbe hvilket ur det blev.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar