onsdag den 10. august 2011

Årets vinterfrakke er i hus



Det lyder måske lidt vildt at shoppe vinterfrakke allerede, faktisk i starten af august. Men med det vejr vi har haft på det sidste med rusk og regn. Ja, så ved man efterhånden ikke om vinteren lurer rundt om hjørnet. Frakken blev købt i Risskov i den sidste uge af min ferie. Faldt for den fordi den er anderledes end de andre vinterfrakker jeg har og har set. Den er helt enkel i A-snit men alligevel med lækre detaljer. Den bliver lukket med 3 knapper og skaber en fin halsudskæring, elsker spændetappen bagtil, med lommer også er den i en lækker uldkvalitet. Den er fra Paul & Joe.

Man kan se på billedet at det er overskyet og det regnede også senere på dagen. Blot dagen inden sad jeg på terrassen og slikkede sol med et modeblad. Det er utroligt som vejret kan vende på kort tid. Men jeg klager ikke, for vi kom da i vandet 3 gange i den sidste ferieuge. Vi var så heldige at komme hjem til det gode vejr. Nå, men nu er vinterfrakken for i år i hus.
Skal du have ny vinterfrakke i år?

3 kommentarer:

  1. Den er rigtig fin Chau. Elsker Paul & Joes frakker... de har så feminine og fine detaljer.

    SvarSlet
  2. Sikke en fin frakke, virkelig lækker!

    SvarSlet
  3. @Hanne,
    Tak skal du have. Er også vild med Paul & Joe i det hele taget. Det er lækre items de har i det hele taget :-)

    @StyleStories,
    Tak, jeg er også glad for den.

    /Chau

    SvarSlet