tirsdag den 11. august 2009

When the sky is blue

outfit Monday

zebra top/nederdel h&m, pailletblazer topshop, bælte 2.hand, shorts 2.hand, støvler notabene

Gårsdagens outfit. Vejret var stadig godt selvom temperaturen har taget et dyk nedad. Dagen begyndte dog regnfuld og man tænkte øv... men så klarede det op og blev ret så lunt resten af dagen. Jeg havde min mor på besøg og dagen gik med hygge. Vi fik handlede ind til aftensmaden hvor menuen bestod af hjemmelavet pølsesalat på rugbrød og squash omelet med laks og salat til forret, hovedret krydret hakkedrenge med bløde løg dertil tilhørende kartofler og brun sauce. Efterfølgende kaffe og te samt squashkage med valnødder. (en fedtfattig opskrift jeg har fået af min svigermor) og druer og jordbær.

Vi tog et smut forbi genbrugen inden vi handlede ind og der var udsalg. Det var lidt sjovt at de havde minus 50% på alt, det er vist første gang jeg har oplevet at der er udsalg i en genbrugsbutik. Der fik vi også lidt med hjem derfra. Min mor gjorde især et rigtigt godt kup. Hun fik købt en flot fest kjole med blonder og chiffon stadig med prismærket hvor der stod 799,- den fik hun for blot 42,50,-

Jeg viser snart hvad jeg fik derfra ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar